آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»اتومبیل»تزئینات خودرو»نمایشگر و عیب یاب هوشمند خودرو پراید
نمایشگر و عیب یاب هوشمند خودرو پراید-pic1

نمایشگر و عیب یاب هوشمند خودرو پراید

این دستگاه از محصولات جدید شرکت نگارین صنعت آسیا می باشد که علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ شمسی، می توانید با استفاده از درگاه استاندارد USB تعبیه شده بر روی دستگاه و پشتیبانی از انواع فرمت های موسیقی مانند MP3 و ارسال صدا بر روی فرکانس رادیویی قابل تغییر از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و علاوه بر این، دستگاه با ECU خودروی شما ارتباط برقرار کرده و می تواند تمامی پارامتر ها و اطلاعات خودروی شما را مانند دور موتور ، ولتاژ باطری ، زمان پاشش انژکتور ، ولتاژ دریچه گاز ، بار موتور و …بر روی نمایشگرخود نمایش دهد.
و همچنین قادر است تمامی خطاهای پیش آمده برای خودروی شما را نمایش داده و به راحتی پاک نمایید و می توانید تمامی عملگرهای های خودروی خود مانند فن رادیاتور ، رله پمپ سوخت ، انژکتورهای یک تا چهار ، کوئل ها و … را به راحتی تست نمایید.
علاوه بر آن با استفاده از اطلاعات دریافتی از ECU شما می تواند مصرف سوخت خودروی شما را در حالت سکون(بر مبنای لیتر بر ساعت) و در حالت حرکت(بر مبنای لیتر بر یکصد کیلومتر) نمایش دهد.
از مزیت های دیگر این دستگاه می توان دارا بودن یک کنترل از راه دور برای آن را نام برد که با استفاده از آن علاوه بر کنترل کامل بر روی پخش موسیقی می توانید به تمامی منوهای دستگاه دسترسی داشته و آنها را پیمایش کنید ، این مزیت به راننده در هنگام رانندگی کمک بسیاری می کند.
منوهای گرافیکی برای استفاده از خصوصیات دستگاه
درگاه USB برای پخش موسیقی از طریق انواع USB Flash Disk و پخش روی موج رادیویی FM
قابلیت تغییر فرکانس رادیویی FM
دارای هفت نوع اکولایزر
تشخیص اشکال در درگاه USB
مجهز به کنترل از راه دور
نمایشگر رنگی ۲٫۴ اینچ با توانایی نمایش ۶۵ هزار رنگ
نصب آسان


آگهی دهنده: حسینی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - تزئینات خودرو در مشهد
آدرس: پیروزی
قیمت: 135000
به روز شده در:۱۳۹۳/۱۲/۷
بازدید: 885 بار
ایمیل: